Äh.. viikonloppu takana, tylsä sellainen! olin koko viikolopun töissä :(  lauantai aamuna olin shoppailemassa kahden kaverini kanssa ja ostinkin yhden harmaan neulehameen, farkkukangastyylisen tunikan/mekon molemmat puoleen hintaan ja sitten hopeiset ballerinat henkka maukasta (oli kyllä ihan normi hintaset 9.90). t
DL570_58031_74001_64_3153.jpgTässä kuva siitä tunikasta :)
 Lauantaina olis kanssa ollut mahdollisuus päästä juhlimaan (ihan kuin sitä ei olisi kuitenkin tarpeeksi tehty) mutta ihan syylläkin, kaverin synttärit siis.. mutta mulla oli iltavuoro joka loppu vasta klo 23.30.. :( ensiks kyllä aattelin että olisin lähteny vielä sen jälkeen (kävin nimittäin päivällä ostamassa litran(?) suomiviina-pullon josta meinasin että vedän pohjat ennekuin olisin sitten lähtenyt baariin..) mutta koska töissä oli ihan sairas kiire ja mua vitutti jo valmiiksi ja jalkoihin koski päivän jälkeen ihan sairaasti ( mikä taas osallaan kusi mun suunnitellun asun, koska en luultavasti ois voinu pukea niitä kenkiä joita olin suunitellu) päätin siis jäädä kotiin. sinällään ihan fiksu päätös varmaan koska olisin varmaan sammunu jo parin paukun jälkeen koska olin niin väsyny.. ja olin menossa seuraavaks illaks töihin.. kuitenkin harmitti kun en päässy juhlimaan :/