Jos vaikka aloittaisin kertomalla jotain itsestäni... hmm eli olen 20 vuotias nuori nainen Kotkasta. Asustelen keskustassa poikaystäväni ja koirani "Pupun" kanssa. Opiskelen kansainvälistä markkinointia toista vuotta ammattikorkeakoulussa ja olen osa-aika töissä. Pläh.. Elämääni "värittävät" shoppailu riippuvuuteni(vaatteita,vaatteita..) ja tietenkin ystäväni (joilla osalla myös sama ongelma) ja rakkaat pallukkani vesa ja pupu ( poikaystävä ja koiruli jos meni ohi :)) Nyt kun vielä keksisin mistä kirjoittelisin tänne niin... :) veikkaan kyllä että aiheet painottuvat pääasiassa vaatetukseen... ei saa kertoa vesalle tai se saa lisää aihetta hermoromahdukseen kun tää mun "riippuvuus" vaan pahenee :O se ei oikein kestä/tajua miten mulla voi olla niin paljon vaatteita ja kenkiä ja kaikkia asusteita ja silti täytyy saada lisää.. Vähän aikaa sitten se asetti mulle ehdon että kun tuon jotain kotiin esim kassillisen vaatetta mun täytyy viedä saman verran ulos :O se vaan johti siihen että salakuljetin sitä tavaraa kotiin :D tai väitin että uudet vaatteet on iki-vanhoja, noh vararasin mä sentään kirppis pöydän ja sain sinne roudattua roinaa, ja vesa on tyytyväinen :) oon vaan välillä ihan kamala kun en osaa luopua mistään, luulen että tuun vielä joskus tarvitsemaan niitä vaatteita /tavaroita ja siksi niitä ei voi antaa pois... taitaa olla kyllä sukuvika, mummo ja äiti ihan samanlaisia..