nyt raivostuttaa... oon jo helmikuussa ilmoittanut nykyiselle pomolleni että en saata olla kesää siellä töissä (kuten ilmoitti pari muutakin) kysyin siinä samalla että koska viimeistään hänen täytyisi saada tietää ja vastaukseksi sain huhtikuun lopulla viimeistään. No nyt on sitten ne pari muuta ja minä ilmoittanut että ei olla siellä kesää töissä. Tänään kuitenkin kun kävin töissä oli pomoni kirjoittanut "päiväkirjaamme"(johon kirjoitamme kuulumisia ja muuta tärkeää) vihaisen viestin että 24.4 mennessä täytyy olla työvuorolistat tehty ja työt tulee työsoppareihin merkityn määrän mukaisesti ja jos jollain alkaa kesätyöt samaan aikaan niin se on voivoi... (tosi esimiesmäistä) ja se ei ole hänen ongelmansa koska hän ei tiennyt (tasan tiesi) ja hän ei pärjää siellä kahdestaa yhden työntekijän kanssa, että täytyy palkata pari uutta (so?) ja jos on ongelmia niin irtisanomis ajat löytyy sieltä ja sieltä..... JUST JOO... kirjoitinpa siihen taas hieman vihaisen viestin jota tuun taas katumaan jälkeenpäin  :o äh what evö..

 joo ja pupu oli aamulla tehnyt yllätyksen eteisen lattialle.. pienen kikkareen.. tässä syylinen jyrsii luutaan kuin mtää ei ois tapahtunut:
1465736.jpg


Niin. onneksi piristykseksi löysin tänään ihanat kengät <3 tässä on kuitenkin kuva parista lähiaikoina löytämistäni ihanista kengistä :) eli nuo reunimmaiset alimmaiset oikealla löysin tänään.. tai itseasiassa oon jo kuukauden suunnitellut niiden ostoa ja nyt sitten kävin hakemassa ne omakseni <3
1466284.jpg
nuo vasemman puoleiset reunimmaiset alimmat ovat muuten myynnissä mulla huuto.netissä : täällä
siellä muös muita kenkiä yms. :)

laitanpa tässä kuvan samalla kengistä jotka löysin pari päivää sitten kirpparilta 1.5e! :)
1466680.jpg
Mulla oli jo ennestää tollaiset vähän samanlaiset mutta ne oli mulle hiukka liian pienet ja siksi ovat myös huuto.netissä myynnissä..